Skip to main content

Featured

Blade Film Quotes

Blade Film Quotes . With ryan gosling, dave bautista, robin wright, mark arnold. A blade runner must pursue and terminate four replicants who stole a ship in space, and have returned to earth to find their creator. 50 Of The Greatest Film Quotes Of All Time from dailynewsdig.com With harrison ford, rutger hauer, sean young, edward james olmos. The joker utters many memorable quotes in the film. With ryan gosling, dave bautista, robin wright, mark arnold.

Po Me Mungon Babi


Po Me Mungon Babi. Video di tiktok da suela rustani (@suelarustani2): I qendrës evropiane të këshillit atlantik nga uashingtoni, thotë se kryeministri kurti ka një strategji të tij,.

Ferdinand Radi (19422004) Dashuri, mall dhe dhimbje për Ty Babi... nga
Ferdinand Radi (19422004) Dashuri, mall dhe dhimbje për Ty Babi... nga from www.radiandradi.com

Po me mungon babi shum,e per ty kam mall. “përshëndetje babi, po të shkruaj një letër për të të thënë sa më mungon dhe për të dhënë disa të reja! Botes nuk i behet von se zemra po me pervelon, por ti babi me nuk jeton sa shume me mungon edhe pse ne zmer do t'kem gjithmon.

Ti , Besoj E Ndjen Që Më Mungon !


Si ia dërgoi gruaja djalin në siri (apeli për ndihmë). 65 mi piace, 10 commenti. A sa do doja të përqafoja babi, ta “këpusja” fare qafën duke të të shtrënguar.

Po Me Mungon Ajo Koh Kur Veq Me Fjal Qdo Dhembje Ma Ke Ndal.


E di që më ka marrë malli shumë , po shumë fare për ty! Anonimo vdekja më mori jo vetëm babanë, por edhe dikë që ishte heroi im i pa kënduar. Me mungon shume babi im i shtrenjte, elbasan, qarku i elbasanit.

Ajo Sot Përmes Një Postimi Në Instagram, Kujtoi Babanë E Saj Në 6 Mujorin E Vdekjes Së Tij.


“përshëndetje babi, po të shkruaj një letër për të të thënë sa më mungon dhe për të dhënë disa të reja! Po me mundon dhe buzeqeshja,ëmbelsia jote qe mka fal dikur lumturin. Cdo dite qe zgjohem te perkedhel me dore e te.

Me Mungon Shume Babi Im I Shtrenjte, Elbasan, Qarku I Elbasanit.


Babi cdo dit te kerkoj me mungon shum koha e vjeter po prap me ty jetoj 6 muaj pa ty babi ️ ️ ️ ️ ️ ️. Tani edhe pse kanë kaluar disa orë dhe unë jam lart në qiell po më mungon shumë. Video di tiktok da suela rustani (@suelarustani2):

Mami Më Thërret Dhe Më.


13 082 pëlqime · 27 po flasin në lidhje me këtë. Ti , besoj e ndjen që më mungon ! O babi ime me mungon shum qofsh e xhenetit ishalla 2y nesa toska qaq shum me ka mar malli sa ja kam harruar fytiren as ne andrra nuk e shof shum pak koh po malli me mbyt per babin tim.


Comments

Popular Posts